Sääntöjä vai vapaatoimintaa

Asiakaspalvelun monimuotoisuus avatuu toimintamme kaltaisessa palvelussa usein hyvinkin hämmentävänä. Tässä auvoisaa arkeamme:
Oppilas1) tähän sisääntuloaulaan täytyy saada jumppamatot kaikille käyttöön, jotta balettioppilaat voivat lämmitellä ennen tuntia.
Oppilas 2) Miksi tässä aulassa ei ole tilaa kerrata viime viikon tuntisarjaa ja miksi tätä aulan lattiaa ei siivota kurasta? Nykärisarjoissa tehdään lattiatyöskentelyä, eikä tuossa voi kurassa pyöriä.
Oppilas 3) miksi minua kielletään steppaamasta tässä aulassa ja sanotaan, että tulee meteliä?
Oppilas 4) voisitte hei hankkia jotkut soittovehkeet tähän aulaan. Sais kytkettyä musat puhelimesta ja ois kivempi treenaa.
Oppilas 5) Myöhästyin tunnilta, kun en päässyt balleriinojen yli, nykäriläisten ali, stepparin takaa ja hopparin sivusta kohti pukkaria ja omaa salia. Ope ei päästä myöhästyneitä tunnille. Kauanko pitäis varata matka-aikaa ovelta aulan läpi saliin et ehtis?

Pyrimme tarjoamaan hyvät tilat, mahtavaa opetusta ja kivan fiiliksen. Kaikkiin toiveisiin emme taivu, joten huomiodaan toisemme ja nautitaan tanssista.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.